Запис Детальніше

Features of perception of dynamic visual advertising on transport

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Features of perception of dynamic visual advertising on transport
Особенности восприятия динамической визуальной рекламы на транспорте
Особливості сприйняття динамічної візуальної реклами на транспорті
 
Creator Gladkih (Bulka), S.
 
Subject Visual advertising on transport; visual perception; dynamics; a font.
7.012:625
Визуальная реклама на транспорте; зрительное восприятие; динамика; шрифт.
7.012:625
Візуальна реклама на транспорті; зорове сприйняття; динаміка; шрифт.
7.012:625
 
Description The visual perception  of visual advertising on transport (VAT) on perception  of time, space and movement is systematized. Styles of fonts in VAT, which basically are used at creation of the advertising message, are analysed. Features of perception  of VAT contents are determined, taking into account a parity  of visualization of an artistic image to the text of the advertising message on board a vehicle.
Систематизировано зрительное восприятие визуальной рекламы на транспорте (ВРТ) по восприятию времени, пространства и движения. Проанализированы стили шрифтов во ВРТ, которые в основном используются при создании рекламного сообщения. Определены особенности восприятия содержания ВРТ, учитывая соотношение визуализации художественного образа к тексту рекламного сообщения на борту транспортного средства.
Систематизовано зорове сприйняття візуальної реклами на транспорті (ВРТ) по сприйняттю часу, простору та руху. Проаналізовано стилі шрифтів у ВРТ, які в основному використовуються при створенні рекламного повідомлення. Визначено особливості сприйняття змісту ВРТ, враховуючи співвідношення візуалізації художнього образу до тексту рекламного повідомлення на борту транспортного засобу.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-03-29
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/9962
 
Source Теорія та практика дизайну; № 6 (2014); 36-42
Теория и практика дизайна; № 6 (2014); 36-42
Theory and practice of design; № 6 (2014); 36-42
 
Language uk;ru;en.