Запис Детальніше

Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу.
 
Creator Бабак, Костянтин Валерійович
 
Subject професійний розвиток
первинна професіоналізація педагога
кризи професійного становлення
структурно-інтегративний підхід до професійного розвитку особистості
професійно важливі якості педагога
психологічний супровід
психологічна служба педагогічного коледжу
життєтворчість
professional development
primary teacher professionalism
professional formation crisis
structural - integrative approach to professional development of personality
professionally important qualities of the teacher
psychological support
psychological service of pedagogical college
life creation
159.923-057.875
 
Description У дисертації представлено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу. Здійснено системне теоретико-експериментальне вивчення змісту, структури та особливостей професійного розвитку студентів педагогічного коледжу в контексті психології життєтворчості особистості. Запропоновано структурно-інтегративний підхід до розуміння змісту первинної професіоналізації як одночасного розгортування особистісних, професійних та процесуальних компонентів онтогенетичного розвитку особистості та набуття статусу суб'єкта власної життєтворчої активності. Обгрунтовано необхідність запровадження системи психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу, розроблено його теоретичну модель. Визначено провідні комплекси особистісних характеристик, розвитком яких забезпечується процес первинної професіоналізації педагога.
Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу на етапі первинної професіоналізації, розроблено, апробовано та доведено ефективність авторської комплексної програми психологічного супроводу.
The dissertation observe materials of theoretical and experimental study on psychological support professional development of teachers college students. The systematic theoretical and experimental study of the content, structure and features of the professional development of teachers college students made in the context of life creativity of personality. A structurally integrative approach to understanding the content of primary professionalization as the process of simultaneous realization personal, professional and procedural components of ontogenetic development of personality and becoming a subject of their own life-giving activity. The necessity of introducing a system of psychological support professional development of teaching college students are formulated, its theoretical model suggested. Determined complexes leading personal characteristics, which development process provides primary teacher professionalism.
The essence of psychological support to professional development of teachers college students on the stage of primary professionalization revealed, developed and tested the author′s comprehensive program.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2014-04-09T12:44:12Z
2014-04-09T12:44:12Z
2011
 
Type Other
 
Identifier Бабак, Костянтин Валерійович. Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Бабак ; керівник роботи В. М. Ямницький ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 21 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4960
 
Language uk