Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу.
|
|
Creator |
Бабак, Костянтин Валерійович
|
|
Subject |
професійний розвиток
первинна професіоналізація педагога кризи професійного становлення структурно-інтегративний підхід до професійного розвитку особистості професійно важливі якості педагога психологічний супровід психологічна служба педагогічного коледжу життєтворчість professional development primary teacher professionalism professional formation crisis structural - integrative approach to professional development of personality professionally important qualities of the teacher psychological support psychological service of pedagogical college life creation 159.923-057.875 |
|
Description |
У дисертації представлено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу. Здійснено системне теоретико-експериментальне вивчення змісту, структури та особливостей професійного розвитку студентів педагогічного коледжу в контексті психології життєтворчості особистості. Запропоновано структурно-інтегративний підхід до розуміння змісту первинної професіоналізації як одночасного розгортування особистісних, професійних та процесуальних компонентів онтогенетичного розвитку особистості та набуття статусу суб'єкта власної життєтворчої активності. Обгрунтовано необхідність запровадження системи психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу, розроблено його теоретичну модель. Визначено провідні комплекси особистісних характеристик, розвитком яких забезпечується процес первинної професіоналізації педагога. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу на етапі первинної професіоналізації, розроблено, апробовано та доведено ефективність авторської комплексної програми психологічного супроводу. The dissertation observe materials of theoretical and experimental study on psychological support professional development of teachers college students. The systematic theoretical and experimental study of the content, structure and features of the professional development of teachers college students made in the context of life creativity of personality. A structurally integrative approach to understanding the content of primary professionalization as the process of simultaneous realization personal, professional and procedural components of ontogenetic development of personality and becoming a subject of their own life-giving activity. The necessity of introducing a system of psychological support professional development of teaching college students are formulated, its theoretical model suggested. Determined complexes leading personal characteristics, which development process provides primary teacher professionalism. The essence of psychological support to professional development of teachers college students on the stage of primary professionalization revealed, developed and tested the author′s comprehensive program. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|
Date |
2014-04-09T12:44:12Z
2014-04-09T12:44:12Z 2011 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Бабак, Костянтин Валерійович.
Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Бабак ; керівник роботи В. М. Ямницький ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 21 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4960 |
|
Language |
uk
|
|