Запис Детальніше

Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
 
Creator Яхкинд, В.П.
 
Subject Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Целью исследования в статье является теоретическое обоснование и разработка методических подходов относительно рыночного и экономического обоснования выбора маркетинговой стратегии предприятия. В качестве специальных методов исследования в работе использовались – общие методы экономики, теоретическое обобщение, анализ, синтез и графический метод.
Метою дослідження у статті є теоретичне обґрунтування та розробка методичних підходів щодо ринкового та економічного обґрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства. У якості спеціальних методів дослідження у роботі використовувалися – загальні методи економіки, теоретичне узагальнення, аналіз, синтез та графічний метод.
 
Date 2016-04-05T19:32:02Z
2016-04-05T19:32:02Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції / В.П. Яхкинд // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 203-205. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97980
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України