Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
|
|
Creator |
Яхкинд, В.П.
|
|
Subject |
Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Целью исследования в статье является теоретическое обоснование и разработка методических подходов относительно рыночного и экономического обоснования выбора маркетинговой стратегии предприятия. В качестве специальных методов исследования в работе использовались – общие методы экономики, теоретическое обобщение, анализ, синтез и графический метод.
Метою дослідження у статті є теоретичне обґрунтування та розробка методичних підходів щодо ринкового та економічного обґрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства. У якості спеціальних методів дослідження у роботі використовувалися – загальні методи економіки, теоретичне узагальнення, аналіз, синтез та графічний метод. |
|
Date |
2016-04-05T19:32:02Z
2016-04-05T19:32:02Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції / В.П. Яхкинд // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 203-205. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97980 |
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|