Запис Детальніше

Розвиток змісту шкільного курсу хімії у Великій Британії.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток змісту шкільного курсу хімії у Великій Британії.
 
Creator Близнюк, Світлана Олександрівна
 
Subject структура і зміст шкільної хімічної освіти Великої Британії
навчально-методичне забезпечення
ключові етапи навчання у Великій Британії
Національна навчальна програма
інтегрований курс природничих наук
structure and the maintenance of school chemical formation of Great Britain
educational and methodical maintenance
the National Curriculum
the Qualifications and Curriculum Authority (QCA)
integrated course of natural sciences
37. 016: 54 (410)
 
Description 2009.
У дисертації досліджується проблема розвитку змісту шкільного курсу хімії для англійських середніх навчальних закладів як структурного
компонента природничої освіти Великої Британії. На підставі проведеного
вивчення процесу реформування викладання природничих наук у Великій
Британії на четвертому ключовому етапі, здійснено аналіз нової програми
інтегрованого курсу “Природничі науки ХХІ століття”, навчальних
програм загальноосвітнього курсу хімії на отримання Загального
сертифіката про середню освіту (OCR GCSE Chemistry A − Twenty First
Century Science Suite) та курсів хімії підвищеного рівня на Загальний
освітній сертифікат (Advanced GCE in Chemistry).
Проведений теоретичний описовий аналіз навчально-методичного
забезпечення англійського шкільного курсу хімії дав змогу виявити
20
особливості структурування та дидактичні принципи побудови змісту
шкільних підручників з хімії, а також дидактичні функції, які вони
виконують у навчально-виховному процесі.
На основі аналізу загальноосвітнього курсу хімії для середніх
навчальних закладів Великої Британії було розроблено методичні
рекомендації щодо удосконалення конструювання сучасного шкільного
курсу хімії та його навчально-методичного забезпечення в Україні.
The dissertation is devoted to a problem of formation of chemistry courses
for secondary schools in Great Britain.
The theoretical and didactical bases of the concept of Science content
formation in Ukraine and Great Britain are revealed in the dissertation. The
characterised criteria of the theoretical descriptive analysis of school textbooks
in Ukraine which have been used for the analysis of English textbooks of
chemistry are concretised.
The historical and pedagogical analysis of Science development in Great
Britain, such as introduction of National Curriculum, new criteria of GCSE
Science, a course “21-st Century Science” in 2006 and changes in requirements
of integrated course of Science at the third key stage during 2008-2011 have
been made. In the dissertation scientifically-methodical maintenance of an
English school course of chemistry is characterised, the basic didactical and
methodical characteristics of school textbooks of chemistry are described.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2014-04-24T13:48:01Z
2014-04-24T13:48:01Z
2009
 
Type Other
 
Identifier Близнюк, Світлана Олександрівна. Розвиток змісту шкільного курсу хімії у Великій Британії : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. О. Близнюк ; керівник роботи А. П. Розсоха ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Переяслав-Хмельницький, 2009. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5202
 
Language uk