Запис Детальніше

Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14283/
2308-5258
 
Title Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості
 
Creator Волинець, Катерина Іванівна
Волинець, Юлія Олександрівна
Стаднік, Надія Вікторівна
 
Subject Index Copernicus
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті розглянуто теоретичні аспекти проблеми наступності між дошкільною та початковою освітою. Визначено основні напрями забезпечення цієї наступності — зміст, форми і методи навчальної діяльності. Розкрито сутність самореалізації особистості та встановлено вплив на її успішність типу взаємодії педагога і дитини. Доведено, що найбільш сприятливим для успішної самореалізації дитини дошкільного та молодшого шкільного віку є розвивальний тип взаємодії.
 
Publisher BUDAPEST
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14283/1/NASTUPNISTDO_PO.pdf
Волинець, Катерина Іванівна та Волинець, Юлія Олександрівна та Стаднік, Надія Вікторівна (2016) Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, 40 (4). с. 84-88. ISSN 2308-1996 / 2308-5258