Запис Детальніше

Практико орієнтований підхід до формування змісту підвищення кваліфікації педагогів за дистанційною формою

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106628/
 
Title Практико орієнтований підхід до формування змісту підвищення кваліфікації педагогів за дистанційною формою
Практико ориентированный подход к формированию содержания повышения квалификации педагогов в дистанционной форме
Practice oriented approach of distant content for train-of-trainers
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
303 Methods of the social sciences
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Розкривається сутність практико орієнтованого підходу до підвищення кваліфікації педагогів; обгрунтовується необхідність збільшення частки дисциплін практичного спрямування в дистанційному навчанні педагогів професійно-технічних навчальних закладів при збереженні його фундаментальності; наводиться приклад практико орієнтованих задач, які містять інформацію міжпредметного характеру, виконання яких потребує використання знань з різних галузей діяльності.
Раскрывается суть практико ориентированного подхода к повышению квалификации педагогов; обосновывается необходимость увеличения доли дисциплин практического направления в дистанционном обучении педагогов профессионально-технических учебных заведений при сохранении его фундаментальности; приводится пример практико ориентированных задач, которые содержат информацию межпредметного характера, выполнение которых требует использования знаний с разных сфер деятельности.
The essence of practice oriented approach and train-of-trainers is represented; the need to enlarge the part of practice oriented subjects in distant for VET schools together with its fundamental nature is grounded; practice oriented tasks with interdisciplinary information, needed knowledge from different areas to be solved, are cited as an example.
 
Publisher НМЦ ПТО ПК; ФОП Мельник А, А
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106628/1/%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%82_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B%D0%9C.pdf
Петренко, Лариса Михайлівна (2016) Practice oriented approach of distant content for train-of-trainers In: Методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи професійної освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської Інтернет-конференції НМЦ ПТО ПК; ФОП Мельник А, А, м. Хмельницький, Україна. ISBN 978-617-7094-49-3