Запис Детальніше

Кластерний аналіз в маркетингових дослідженнях

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кластерний аналіз в маркетингових дослідженнях
 
Creator Рясна М.В, Литвиненко Ю.О.
 
Publisher Видавець і виготовлювач Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
 
Date 2016-04-08T08:35:00Z
2016-04-08T08:35:00Z
2015-04-22
 
Identifier Актуальні питання розвитку економіки, харчових техноло-гій та товарознавства : збірник тез доповідей XXXVІIІ наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2014 рік (м. Полтава, 21–22 квітня 2015 року). – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С.117-120
978-966-184-212-9
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3448
 
Language ua