Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
|
|
Creator |
Федорова, Н.Є.
Соловйов, І.О. |
|
Description |
Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства.
The existing approaches to the interpretation of definition "marketing mix" are analyzed and generalized. The external and internal environment of marketing is reviewed. The principles that should govern the development of the marketing mix of the company are formed. |
|
Date |
2016-04-08T18:12:15Z
2016-04-08T18:12:15Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077 339.138 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|