Запис Детальніше

Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства
 
Creator Федорова, Н.Є.
Соловйов, І.О.
 
Description Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства.
The existing approaches to the interpretation of definition "marketing
mix" are analyzed and generalized. The external and internal environment of marketing is reviewed. The principles that should govern the development of the marketing mix of the company are formed.
 
Date 2016-04-08T18:12:15Z
2016-04-08T18:12:15Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077
339.138
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України