Запис Детальніше

Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106937/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9985
 
Title Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. ХХ ст.)
Исследования украинских психологов в области индивидуализации дошкольного учебно-воспитательного процесса ( 60-70 years of XX century)
Ukrainian Research psychologists in the individualization of pre-school educational process ( 60-70-е гг . ХХ в.)
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description З погляду індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу розкрито маловисвітлену історію розвитку в Україні в 1960—1970-х рр. досліджень із педагогічної психології. На тлі суспільно-історичних реалій розглядуваної доби схарактеризовано тематику, методи й результати оприлюднених студій, визначено їхню роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у масштабному вивченні особистості, міжособистісних
стосунків, упровадження розвивального навчання.
С точки зрения индивидуализации школьного учебно-воспитательного процесса раскрыто мало освещена история развития в Украине в 1960-1970-х гг. Исследований по педагогической психологии. На фоне общественно-исторических реалий рассматриваемой эпохи охарактеризован тематику, методы и результаты опубликованных исследований, определены их роль в подготовке перехода к следующим качественным изменениям в масштабном изучении личности, межличностных
отношений, внедрения развивающего обучения.
In terms of individualization of school educational process disclosed little illuminated the history of development in Ukraine in 1960-1970-ies. Research on educational psychology. Against the backdrop of the social and historical realities of this period is characterized by themes, methods and results of published studies identified their role in the preparation of the transition to the following qualitative changes in the large-scale study of personality, interpersonal
relations, implementation of developmental education.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106937/7/2014%29.pdf
Дічек, Наталія Петрівна (2014) Исследования украинских психологов в области индивидуализации дошкольного учебно-воспитательного процесса ( 60-70 years of XX century) Pedagogy Psychology th, 4 (85). pp. 76-87. ISSN 2304-06291