Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14312/
|
|
Title |
Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.)
Роль сельских женщин в развитии общественного дошкольного воспитания Украины (ІІ пол. ХХ ст.) А role of rural women is in development of public preschool education of Ukraine in the second half of the twentieth century |
|
Creator |
Меленець, Людмила Іванівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті з’ясовано роль педагогів сільських дошкільних закладів у І періоді (1945-1963 рр.) розвитку суспільного дошкільного виховання сільської місцевості України – відродження та становлення дошкільних закладів; виокремлено суб’єктивний чинник процесу розвитку сільських дошкільних закладів в Україні – людську діяльність.
В статье выяснена роль педагогов сельских дошкольных учреждений в I периоде (1945-1963 гг.) развития общественного дошкольного воспитания сельской местности Украины – возрождение и становление дошкольных учреждений; выделен субъективный фактор процесса развития сельских дошкольных учреждений в Украине – человеческий фактор. The article revealed the role of teachers in rural preschools in the I period (1945-1963 years) development of public preschool rural Ukraine – the revival and establishment of kindergartens; іt highlighted the subjective factor of the development of rural pre-school establishments in Ukraine – the human factor. |
|
Publisher |
НДУ ім. М. Гоголя
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14312/1/L_Melenets_NZ%28PPN%29_4_IPPO.pdf
Меленець, Людмила Іванівна (2015) Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) Наукови записки НДУ ім. М. Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки" (4). с. 260-265. ISSN 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3" |
|