Запис Детальніше

Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14312/
 
Title Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.)
Роль сельских женщин в развитии общественного дошкольного воспитания Украины (ІІ пол. ХХ ст.)
А role of rural women is in development of public preschool education of Ukraine in the second half of the twentieth century
 
Creator Меленець, Людмила Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті з’ясовано роль педагогів сільських дошкільних закладів у І періоді (1945-1963 рр.) розвитку суспільного дошкільного виховання сільської місцевості України – відродження та становлення дошкільних закладів; виокремлено суб’єктивний чинник процесу розвитку сільських дошкільних закладів в Україні – людську діяльність.
В статье выяснена роль педагогов сельских дошкольных учреждений в I периоде (1945-1963 гг.) развития общественного дошкольного воспитания сельской местности Украины – возрождение и становление дошкольных учреждений; выделен субъективный фактор процесса развития сельских дошкольных учреждений в Украине – человеческий фактор.
The article revealed the role of teachers in rural preschools in the I period (1945-1963 years) development of public preschool rural Ukraine – the revival and establishment of kindergartens; іt highlighted the subjective factor of the development of rural pre-school establishments in Ukraine – the human factor.
 
Publisher НДУ ім. М. Гоголя
 
Date 2015
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14312/1/L_Melenets_NZ%28PPN%29_4_IPPO.pdf
Меленець, Людмила Іванівна (2015) Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) Наукови записки НДУ ім. М. Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки" (4). с. 260-265. ISSN 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"