Запис Детальніше

Підготова вчителів до роботи у мультикультурному середовищі

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14313/
 
Title Підготова вчителів до роботи у мультикультурному середовищі
Teachers' training for professional activity in a multicultural educational environment
Подготовка учителей к работе в мультикультурной образовательной среде
 
Creator Ковалинська, Інна Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Cтаття присвячена висвітленню досвіду мовної підготовки учителів до
роботи у мультикультурному середовищі. Автор описує соціальні ролі викладача і
зазначає важливість адекватного використання мовних засобів учителем відповідно до
цілей висловлення та аудиторії. Виявлено професійні якості викладача та описано
взаємозалежність професійних та особистісних якостей викладача та рівня академічних
результатів студентів. У статті описано вимоги до володіння другою мовою для
викладачів школи всіх рівнів, оскільки Канада є двомовною країною. Виявлено роль
викладача як транслятора й інтерпретатора культурних зразків для усіх учасників
мультикультурного освітнього процесу.
Ключові слова: мовна компетентність; комунікація; мовний регістр; національна
меншина.
The article deals with a description of the experience of language training to
working in a multicultural environment. The author describes social roles of a teacher and
underlines the importance of using the adequate language means in accordance with the aim
of utterance and the target audience. Professional qualities of a teacher and the interdependence
of both these qualities and personal qualities of a teacher and academic success of
students are revealed. The article also describes the requirements to second language
proficiency of a teacher at all educational levels: from kindergarten to 12 grade school as
Canada is a 2-language country. The role of a teacher as an interpreter and translator of
cultural patters for all the participants of educational process is also described here.
Статья посвящена описанию опыта языковой подготовки учителей к
работе в межкультурной среде. Автор описывает социальные роли учителя и отмечает
важность адекватного использования языковых средств учителем в соответствии с
целью высказывания и аудитории. Выявлено профессиональные качества
преподавателя и описано взаимозависимость профессиональных и личностных качеств
преподавателя и академической успеваемости студентов. В статье описываются
требования к владению вторым языком для преподавателей всех уровней: от детского
сада до 12 класса школы, поскольку Канада является двуязычной страной. Выявлена и
описана роль преподавателя как транслятора и интерпретатора культурных образцов
для всех участников мультикультурного образовательного процесса
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-12
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14313/1/317-819-1-PB.pdf
Ковалинська, Інна Володимирівна (2015) Підготова вчителів до роботи у мультикультурному середовищі Освітологічний дискурс. 2015. (4(12)). с. 76-83. ISSN 2312-5829.