Підготова вчителів до роботи у мультикультурному середовищі
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14313/
|
|
Title |
Підготова вчителів до роботи у мультикультурному середовищі
Teachers' training for professional activity in a multicultural educational environment Подготовка учителей к работе в мультикультурной образовательной среде |
|
Creator |
Ковалинська, Інна Володимирівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Cтаття присвячена висвітленню досвіду мовної підготовки учителів до роботи у мультикультурному середовищі. Автор описує соціальні ролі викладача і зазначає важливість адекватного використання мовних засобів учителем відповідно до цілей висловлення та аудиторії. Виявлено професійні якості викладача та описано взаємозалежність професійних та особистісних якостей викладача та рівня академічних результатів студентів. У статті описано вимоги до володіння другою мовою для викладачів школи всіх рівнів, оскільки Канада є двомовною країною. Виявлено роль викладача як транслятора й інтерпретатора культурних зразків для усіх учасників мультикультурного освітнього процесу. Ключові слова: мовна компетентність; комунікація; мовний регістр; національна меншина. The article deals with a description of the experience of language training to working in a multicultural environment. The author describes social roles of a teacher and underlines the importance of using the adequate language means in accordance with the aim of utterance and the target audience. Professional qualities of a teacher and the interdependence of both these qualities and personal qualities of a teacher and academic success of students are revealed. The article also describes the requirements to second language proficiency of a teacher at all educational levels: from kindergarten to 12 grade school as Canada is a 2-language country. The role of a teacher as an interpreter and translator of cultural patters for all the participants of educational process is also described here. Статья посвящена описанию опыта языковой подготовки учителей к работе в межкультурной среде. Автор описывает социальные роли учителя и отмечает важность адекватного использования языковых средств учителем в соответствии с целью высказывания и аудитории. Выявлено профессиональные качества преподавателя и описано взаимозависимость профессиональных и личностных качеств преподавателя и академической успеваемости студентов. В статье описываются требования к владению вторым языком для преподавателей всех уровней: от детского сада до 12 класса школы, поскольку Канада является двуязычной страной. Выявлена и описана роль преподавателя как транслятора и интерпретатора культурных образцов для всех участников мультикультурного образовательного процесса |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015-12
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14313/1/317-819-1-PB.pdf
Ковалинська, Інна Володимирівна (2015) Підготова вчителів до роботи у мультикультурному середовищі Освітологічний дискурс. 2015. (4(12)). с. 76-83. ISSN 2312-5829. |
|