Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи
|
|
Creator |
Чайковська, М.П.
|
|
Description |
Проаналізовані тенденції розвитку туристичного ринку в Україні, виявлено актуальні проблеми і особливості галузі, запропонована агентна імітаційна модель підтримки прийняття рішень з ціллю втримання фірмою долі ринку, сформульовано рекомендації на базі проведення модельних експериментів.
The trends of development of the tourism market in Ukraine. Identified current problems and peculiarities of the industry. Proposed agent-based simulation model for decision support firm to retain market share. It makes recommendations on the basis of modeling experiments. |
|
Date |
2016-04-13T19:35:41Z
2016-04-13T19:35:41Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи / М.П. Чайковська // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 250-256. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98408 338.486.(477) |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|