Запис Детальніше

Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи
 
Creator Чайковська, М.П.
 
Description Проаналізовані тенденції розвитку туристичного ринку в Україні, виявлено актуальні проблеми і особливості галузі, запропонована агентна імітаційна модель підтримки прийняття рішень з ціллю втримання фірмою долі ринку, сформульовано рекомендації на базі проведення модельних експериментів.
The trends of development of the tourism market in Ukraine. Identified
current problems and peculiarities of the industry. Proposed agent-based simulation model for decision support firm to retain market share. It makes recommendations on the basis of modeling experiments.
 
Date 2016-04-13T19:35:41Z
2016-04-13T19:35:41Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи / М.П. Чайковська // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 250-256. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98408
338.486.(477)
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України