Запис Детальніше

Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання
Маркетинговые риски малых торговых предприятий: виды, причины, пути предотвращения и преодоления
Market risks of small commercial enterprises: types, causes, ways to avoid and overcome
 
Creator Краус, Катерина Миколаївна
 
Subject маркетинг
ризик
зовнішні ризики
внутрішні ризики
малі торговельні підприємства
ринок
управління
 
Description У статті з’ясовано сутність маркетингових ризиків та здійснено їх класифікацію. Досліджено причини виникнення ризиків і наслідки їх впливу на малі торговельні підприємства. Запропоновано заходи щодо попередження, уникнення, зниження впливу і подолання маркетингових ризиків.
 
Publisher Запоріжжя: Класичний приватний університет
 
Date 2016-04-15T11:27:41Z
2016-04-15T11:27:41Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Краус К.М. Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання / К.М. Краус // Держава та регіони. – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2012. - № 5 (68). – С. 233-238.
1814-1161
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3550
 
Language ua