Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання
Маркетинговые риски малых торговых предприятий: виды, причины, пути предотвращения и преодоления Market risks of small commercial enterprises: types, causes, ways to avoid and overcome |
|
Creator |
Краус, Катерина Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг
ризик зовнішні ризики внутрішні ризики малі торговельні підприємства ринок управління |
|
Description |
У статті з’ясовано сутність маркетингових ризиків та здійснено їх класифікацію. Досліджено причини виникнення ризиків і наслідки їх впливу на малі торговельні підприємства. Запропоновано заходи щодо попередження, уникнення, зниження впливу і подолання маркетингових ризиків.
|
|
Publisher |
Запоріжжя: Класичний приватний університет
|
|
Date |
2016-04-15T11:27:41Z
2016-04-15T11:27:41Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Краус К.М. Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання / К.М. Краус // Держава та регіони. – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2012. - № 5 (68). – С. 233-238.
1814-1161 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3550 |
|
Language |
ua
|
|