Запис Детальніше

Дизайн-освіта в університеті мистецтв і дизайну Burg Giebichenstein (м. Халлє, Німеччина) на прикладі дизайну одягу

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дизайн-освіта в університеті мистецтв і дизайну Burg Giebichenstein (м. Халлє, Німеччина) на прикладі дизайну одягу
Design-Education in university of arts and design Burg Giebichenstein (Halle, Germany) at example fashion design
Дизайн-образование в университете искусств и дизайна Burg Giebichenstein (г. Халле, Германия) на примере дизайна одежды
 
Creator Kisil, M.
 
Subject Дизайн-освіта; дизайн одягу; методика; фахові дисципліни; Болонська система.
74:378.1
Design-education; fashion design; methodic; special discipline; Bologna system.
74:378.1
Дизайн-образование; дизайн одежды; методика; специальные дисциплины; Болонская система.
74:378.1
 
Description В статті розглядаються особливості підготовки дизайнерів одягу в системі дизайн-освіти Німеччини. Особлива увага приділяється дослідженню міждисциплінарних зв’язків у професійно-орієнтованих дисциплінах, а також загальній методиці викладання фахових предметів.
In the article the peculiarities of the system fashion designers at design education in Germany. The especially attention is given to research in interdisciplinary connections professionally oriented discipline, and the general methodic to special subject.
В статье рассматриваются особенности подготовки дизайнеров одежды в системе дизайн-образования Германии. Особенное внимание уделяется исследованию междисциплинарных связей в профессионально-ориентированных дисциплинах, а также общей методике преподавания специализированных предметов.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-04-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10066
 
Source Теорія та практика дизайну; № 7 (2015); 93-99
Теория и практика дизайна; № 7 (2015); 93-99
Theory and practice of design; № 7 (2015); 93-99
 
Language uk