Запис Детальніше

Ornaments: from the Paleolithic to the Caliphate

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ornaments: from the Paleolithic to the Caliphate
Орнаменты: от палеолита до Халифата
Орнаменти: від палеоліту до халіфату
 
Creator Kovaluov, Y.
Sahno, K.
 
Subject Ornaments; signs; patterns; girih; islimi; arabesques.
705:766:725
Орнаменты; знаки; узоры; гирих; ислими; арабески.
705:766:725
Орнаменти; знаки; візерунки; гіріх; іслімі; арабески.
705:766:725
 
Description The main stages in the evolution of ornament (the appearance of the basic characters, the idea of duplicating signs, the emergence of canonical patterns) and its association with the development of human consciousness, the classification of Islamic patterns that form the basis for targeted research methods of forming patterns and their use for the purpose of regulating the mental state of a person.
Определены основные этапы эволюции орнамента (появление базовых знаков, идея тиражирования знаков, появление канонических орнаментов) и ее связь со становлением человеческого сознания, разработана классификация исламских орнаментов, что создает основу для целенаправленного исследования способов формообразования орнаментов и их использования с целью регуляции психического состояния человека.
Визначено основні етапи еволюції орнаменту (поява базових знаків, ідея тиражування знаків, поява канонічних орнаментів) та її зв’язки із становленням людської свідомості, розроблено класифікацію ісламських орнаментів, що створює основу для цілеспрямованого дослідження способів формоутворення орнаментів та їх використання з метою регуляції психічного стану людини.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-04-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10068
 
Source Теорія та практика дизайну; № 7 (2015); 110-120
Теория и практика дизайна; № 7 (2015); 110-120
Theory and practice of design; № 7 (2015); 110-120
 
Language uk