Запис Детальніше

Formation of the interior design of the school with the project method of teaching

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Formation of the interior design of the school with the project method of teaching
Формирование среды образовательных учреждений соответственно историческим эпохам
Формування середовища освітніх закладів відповідно до історичних епох
 
Creator Novik, A.
 
Subject Educational process; educational institutions; tuition; interior; historical approach.
72.012.8
Образовательный процесс; образовательное учреждение; форма обучения; интерьер; исторический подход.
72.012.8
Освітній процес; освітній заклад; форма навчання; інтер`єр; історичний підхід.
72.012.8
 
Description Based on the historical approach to the study of the formation of the interiors of buildings of educational institutions found that the department and the expected results of education and training in different historical periods affected the forms of the educational process, including formal signs classrooms. Shown pattern of modern trends to deformalizatsiyi school environment according to competency training paradigm.
На основе исторического подхода в исследовании формирования интерьеров зданий учебно-воспитательных учреждений обнаружено, что формы обучения и ожидаемые результаты образования и воспитания в различные исторические эпохи сказывались на формах организации учебного процесса, в том числе на формальных признаках учебных помещений. Показана закономерность современной тенденции к деформализации школьной среды в соответствии с компетентностной парадигмой обучения.
На основі історичного підходу у дослідженні формування інтер`єрів будівель навчально-виховних закладів виявлено, що форми навчання і очікувані результати освіти і виховання в різні історичні епохи позначалися на формах організації навчального процесу, у тому числі на формальних ознаках навчальних приміщень. Показана закономірність сучасної тенденції до деформалізації шкільного середовища відповідно до компетентнісної парадигми навчання.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-04-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10074
 
Source Теорія та практика дизайну; № 7 (2015); 173-181
Теория и практика дизайна; № 7 (2015); 173-181
Theory and practice of design; № 7 (2015); 173-181
 
Language uk