Академічна обдарованість та проблема її діагностики в сучасній психолого-педагогічній теорії та практиці
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/107225/
|
|
Title |
Академічна обдарованість та проблема її діагностики в сучасній психолого-педагогічній теорії та практиці
Academic gift and problem of diagnosis in modern psycho-pedagogical theory and practice |
|
Creator |
Головко, Микола Васильович
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті аналізуються сучасні підходи до визначення академічної обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Досліджується структура академічної обдарованості і її основні показники. Обґрунтовується необхідність розроблення методик діагностики академічної обдарованості як пріоритетне завдання психолого-педагогічної науки в галузі дитячої обдарованості.
In the article the modern going is analysed near determination of academic gift of students of general school. The structure of academic gift and its basic indexes is probed. The necessity of development of methods of diagnostics of academic gift is grounded as foreground job of psychological and pedagogical science is in industry of child's gift. |
|
Publisher |
Національні академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/107225/1/37.pdf
- Головко, Микола Васильович (2011) Academic gift and problem of diagnosis in modern psycho-pedagogical theory and practice Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика (5). pp. 247-254. |
|