Запис Детальніше

Академічна обдарованість та проблема її діагностики в сучасній психолого-педагогічній теорії та практиці

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/107225/
 
Title Академічна обдарованість та проблема її діагностики в сучасній психолого-педагогічній теорії та практиці
Academic gift and problem of diagnosis in modern psycho-pedagogical theory and practice
 
Creator Головко, Микола Васильович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті аналізуються сучасні підходи до визначення академічної обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Досліджується структура академічної обдарованості і її основні показники. Обґрунтовується необхідність розроблення методик діагностики академічної обдарованості як пріоритетне завдання психолого-педагогічної науки в галузі дитячої обдарованості.
In the article the modern going is analysed near determination of academic gift of students of general school. The structure of academic gift and its basic indexes is probed. The necessity of development of methods of diagnostics of academic gift is grounded as foreground job of psychological and pedagogical science is in industry of child's gift.
 
Publisher Національні академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/107225/1/37.pdf
- Головко, Микола Васильович (2011) Academic gift and problem of diagnosis in modern psycho-pedagogical theory and practice Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика (5). pp. 247-254.