Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОМОТОРНИХ РЕАКЦІЙ У ШКОЛЯРІВ ЗІ СЛУХОВОЮ ДЕПРИВАЦІЄЮ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОМОТОРНИХ РЕАКЦІЙ У ШКОЛЯРІВ ЗІ СЛУХОВОЮ ДЕПРИВАЦІЄЮ
 
Creator Кліщ, М. І.; ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського”
Вадзюк, С. Н.; ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського”
 
Description ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОМОТОРНИХ РЕАКЦІЙ У ШКОЛЯРІВ ЗІ СЛУХОВОЮ ДЕПРИВАЦІЄЮУ статті наведено результа-ти дослідження простої і складної зорово-моторних реакцій у школярів різних вікових періодів із нейросенсорною депривацією. Показано, що латентний період простої зорово-моторної реакції в школярів середнього і старшого віку з порушеннями слуху достовірно не відрізнявся від контрольної групи. Час складної зорово-моторної реакції у осіб шкільного віку з нейросенсорною депривацією був достовірно вищим, ніж у здорових школярів. Зроблено висновок, що у період від 7 до 17 років триває подальше формування нейродинамічних функцій, що проявляється у поліпшенні параметрів простих і складних сенсомоторних реакцій. більш високі значення латентних періодів складних зорово-моторних реакцій у осіб із сенсоневральною приглухуватістю вказують на те, що у школярів з вадами слуху частіше спостерігається низька мобілізація швидкості перебігу аналітико-синтетичної діяльності.
 
Publisher Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
 
Contributor
 
Date 2016-04-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/6115
10.11603/1681-276Х.2016.1.6115
 
Source Bulletin of Scientific Research; № 1 (2016)
Вестник научных исследований; № 1 (2016)
Вісник наукових досліджень; № 1 (2016)
2415-8798
1681-276Х
10.11603/1681-276Х.2016.1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/6115/5595
 
Rights ##submission.copyrightStatement##