Запис Детальніше

Генезис і проблеми розвитку державно-громадського Управління освітою в Україні

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/107247/
 
Title Генезис і проблеми розвитку державно-громадського Управління освітою в Україні
Генезис и проблемы развития государственно - общественного управления образованием в Украине
Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine
 
Creator Калініна, Г. М.
Калініна, Л.М.
 
Subject 35 Public administration. Government.
 
Description У статті «Генезис і проблеми розвитку державно-громадського управління освітою в Україні» розглянуто ретроспективу державно-громадського управління в сфері освіти за сучасних умов розвитку демократії в країні. Розкрито сутність феномена державно-громадського управління, мету і специфіку, структуровано виявлені проблеми його реалізації в управлінській практиці, наведено нормативно-правові документи, що визначають законодавчо-правову можливість упровадження державно-громадської моделі управління. Акцентовано увагу на тому, що розвиток демократичного суспільства в Україні на початку 90-х рр. ХХ ст. знов детермінував запровадження державно-громадського управління в сфері освіти. Така модель управління є не новою для сфери освіти та для історії здобуття незалежності та самостійності Української державності в першій і останній чвертях ХХ ст., але є пріоритетним напрямом сучасних наукових пошуків і управлінської практики.
В статье «Генезис и проблемы развития государственно-общественного управления образованием в Украине» рассмотрена проблема ретроспективы развития государственно-общественного управления в сфере образования в современных условиях развития демократии в стране. Раскрыта сущность феномена государственно-общественного управления, цель и его специфика, структурированы выявленные проблемы его реализации в практике управления, приведены нормативно-правовые документы, определяющие законодательно-правовую возможность внедрения государственно-общественной модели управления. Акцентировано внимание, что разви¬тие демократичного общества в Украине в начале 90-х годов ХХ в. вновь детерминировало введение государственно-общественного управления в сфере образования. Такая модель управления является не новой для сферы образования и для истории обретения независимости и самостоятельности Украинской государственности в первой и последней четвертях ХХ в., но является приоритетным направлением современных научных поисков и управленческой практики.
In the article Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine, the problem of the retrospective view of state-public management in the sphere of education is considered under the modern conditions of democracy development in the country. Essence of the phenomenon of the state-public management is exposed, aim and specificity, the found problems of its realization in administrative practice are structured, normatively-legal documents are provided; they determine the legal possibility of the implementation of the state-public model of management. It was accentuated that the development of democratic society in Ukraine at the beginning of 90th of ХХ century determined the input of state-public management in the sphere of education. Such model is not new for the education area and for the history of independence and self-reliance of the Ukrainian state system in the first and last quarters of ХХ century, but it is the priority direction of modern scientific searches and administrative practice.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/107247/1/%D0%A3%D0%9F%D0%96_1_2016%20%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D1%8B.pdf
Калініна, Г. М. and Калініна, Л.М. (2016) Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine Український педагогічний журнал, 1. pp. 30-39.