Мережні технології відкритої освіти як важлива складова інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106936/
|
|
Title |
Мережні технології відкритої освіти як важлива складова інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів
Сетевые технологии открытого образования как важная составляющая информатизации общеобразовательных учебных заведений Network technologies of open education as an important component of the informatization of secondary schools |
|
Creator |
Яцишин, А.В.
|
|
Subject |
004.7 Computer communication. Computer networks
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У публікації наголошується, що на сучасному етапі розвитку суспільства актуальною залишається проблема інформатизації школи, зміни пов'язані з цим процесом є вкрай значними, оскільки вони впливають на спосіб життя і поведінку дітей і дорослих, систему цінностей, сприяють усвідомленню ключового значення колективної творчої діяльності і взаємозалежності. Відзначено, що відкритої освітня система стане тоді, коли буде забезпечено новий рівень відкритості всіх навчальних систем на різних рівнях. Обґрунтовано актуальність і своєчасність використання в навчально-виховному процесі мережних технологій, зокрема при роботі з обдарованими учнями. Проаналізовано мережні технології, які доцільно застосовувати для подальшої інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів.
В публикации отмечается, что на современном этапе развития общества актуальной остается проблема информатизации школы, изменения связаны с этим процессом являются крайне значительными, поскольку они влияют на образ жизни и поведение детей и взрослых, систему ценностей, способствуют осознанию ключевого значения коллективной творческой деятельности и взаимозависимости. Отмечено, что открытой образовательная система станет тогда, когда будет обеспечено новый уровень открытости всех учебных систем на различных уровнях. Обоснована актуальность и своевременность использования в учебно-воспитательном процессе сетевых технологий, в частности при работе с одаренными учащимися. Проанализированы сетевые технологии, которые целесообразно применять для дальнейшей информатизации общеобразовательных учебных заведений. The publication states that a problem of informatization of secondary schools remains in modern society. The changes associated with this process are extremely significant because they affect the lifestyle and behavior of children and adults, value system, promote awareness of the key importance of collective creative work and interdependence. It is emphasized that the educational system would become open if provide a new level of openness of educational systems at all levels. The relevance and timeliness of the use of network technologies in the educational process, especially in collaboration with gifted learners, is considered. The network technologies of open education useful for further informatization of secondary schools are analyzed. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106936/1/%D0%AF%D1%86%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%BD%20%D0%90.%D0%92.Otros_2016_1_6.pdf
- Яцишин, А.В. (orcid.org/0000-0001-8011-5956 <http://orcid.org/0000-0001-8011-5956>) (2016) Network technologies of open education as an important component of the informatization of secondary schools Освіта та розвиток обдарованої особистості, 1 (44). pp. 22-27. |
|