Запис Детальніше

Професійне самовизначення старшокласників (за результатами дослідження)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14353/
 
Title Професійне самовизначення старшокласників (за результатами дослідження)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО САМООПРЕДЕЛЕНИЯ СТАРШЕКЛАССНИКОВ
(ПО РЕЗУЛЬТАТАМ ИССЛЕДОВАНИЯ)
PROFESSIONAL SELF SENIORS (THE STUDY)
 
Creator Тимошенко, Наталія Євгенівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті здійснена спроба теоретичного обґрунтування та експериментальна перевірка методик щодо професійного самовизначення старшокласників. При підборі методів дослідження виходили з вимог вивчення психіки в діяльності та дослідження психічних явищ в розвитку особистості; намагалися, щоб вони були близькими за змістом і відмінними за формою, що забезпечило різнобічність дослідження, підвищило достовірність та надійність експериментальних даних. Для результативнішого та успішнішого вивчення професійного самовизначення старшокласників у дослідженні були підібрані такі методики, як: визначення формули професії, методика професійних переваг.
В статье предпринята попытка теоретического обоснования и экспериментальная проверка методик по профессиональному самоопределению старшеклассников. При подборе методов исследования исходили из требований изучения психики в деятельности и исследования психических явлений в развитии личности; старались, чтобы они были близки по содержанию и отличными по форме, обеспечило разносторонность исследования, повысило достоверность и надежность экспериментальных данных. Для результативного и успешного изучения профессионального самоопределения старшеклассников в исследовании были подобраны такие методики, как: определение формулы профессии, методика профессиональных предпочтений.
The article is an attempt to study the theoretical and experimental verification techniques on professional self-determination of senior pupils. In the selection of research methods out of the requirements in the study of mental activity and study of psychic phenomena in the development of the individual; trying to make them similar in content and different in form, ensuring diversity studies, increased accuracy and reliability of experimental data. For more effective and more successful professional self-study high school students in the study were selected techniques such as: formula definition of the profession, professional technique advantage.
 
Publisher ПП "Посвіт"
 
Date 2016-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14353/1/%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9D.%D0%84.%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B5%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2.pdf
Тимошенко, Наталія Євгенівна (2016) Професійне самовизначення старшокласників (за результатами дослідження) Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (16). с. 421-427. ISSN 2308-4855