Запис Детальніше

Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14412/
 
Title Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання
Методическая система повышения квалификации учителей информатики с использованием технологий дистанционного обучения
Methodical system of computer science’s teacher training with using of distance learning technologies
 
Creator Захар, Ольга Германівна
 
Subject Спецради Університету
 
Description У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження методичної системи підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання; схарактеризовано базові поняття дослідження; проаналізовано проблему підвищення кваліфікації вчителів інформатики в системі післядипломної педагогічної освіти в педагогічній теорії та практиці, сучасний стан сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики. Обґрунтовано структуру інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, що містить чотири компоненти: світоглядний, технологічний, організаційно-методичний і самоосвітній; визначено та розкрито зміст критеріїв (світоглядний, технологічний, організаційно-методичний і самоосвітній) та рівнів («Технологічна грамотність», «Поглиблення знань», «Створення знань») сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики. Розглянуто розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики у процесі підвищення кваліфікації, розроблено та теоретично обґрунтовано методичн
систему підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти; досліджено особливості застосування технологій дистанційного навчання в методичній системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики; удосконалено методику визначення рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, здійснено відбір змісту, методів, форм і засобів методичної системи підвищення кваліфікації вчителів інформатики та експериментально перевірено їх ефективність.
Диссертационная работа посвящена проблеме повышения квалификации учителей информатики с использованием технологий дистанционного обучения в системе последипломного педагогического образования. В диссертации проанализированы базовые понятия исследования; проблема повышения квалификации учителей информатики с использованием технологий дистанционного обучения в педагогической теории, современное состояние сформированности информационно-коммуникационной компетентности учителей информатики. Определена и обоснована структура информационно-коммуникационной компетентности учителей информатики, которая содержит четыре компонента: мировоззренческий, технологический, организационно-методический и самообразовательной. Описаны критерии (мировоззренческий, технологический, организационно-методический и самообразовательный), показатели и уровни сформированности информационно-коммуникационной компетентности учителей информатики: технологическая грамотность, углубление знаний, создание знаний. Проанализировано развитие информационно-коммуникационной компетентности учителей информатики в системе повышения квалификации, разработана и теоретически обоснована методическая система повышения квалификации учителей информатики с использованием технологий дистанционного обучения. Определены особенности использования технологий дистанционного обучения в методической системе повышения квалификации учителей информатики, отобрано содержание, предложены формы, методы и средства развития информационно-
коммуникационной компетентности учителей информатики. Экспериментально доказана эффективность методической системы повышения квалификации учителей информатики.
Dissertation presents the results of theoretical and experimental research of methodical system for training teachers of computer science using distance learning technologies; describes the basic concepts of research; analyzes the problem of training teachers of computer science in the system of postgraduate education in educational theory and practice, the current situation of formedness in information and communication competence of teachers of computer science. The structure of information and communication competence of computer science teachers was established, that comprises four components: ideological, technological, organizational, methodical and self-educational; the content of the criteria was identified and disclosed (ideological, technological, organizational, methodical and self-educational), indicators and levels (technological literacy, enhancement of knowledge, creation of knowledge) of formation the communication and information competence for teachers of computer science. We considered the development of information and communication competence of computer science teachers in the process of training, developed and theoretically substantiated the methodical system of training for teachers of computer science with using distance learning technologies in the system of postgraduate education; examined the features of usage the distance learning technologies in the methodical system of training for teachers of computer science; improved method of determining the level of formation the information and communication competence of computer science teachers, carried out the selection of content, methods, forms and means of methodical system for training teachers of computer science and experimentally verified its effectiveness.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14412/1/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%20%D0%97%D0%B0%D1%85%D0%B0%D1%80.pdf
Захар, Ольга Германівна (2016) Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка.