Запис Детальніше

THE FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE DOCTORS IN THE NEW SYSTEM OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE DOCTORS IN THE NEW SYSTEM OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ В СИСТЕМІ НОВІТНІХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
 
Creator Alchuk, O. I.; Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
Voloshchuk, N. I.
Lozynska, L. F.
 
Subject





 
Description The article describe the analysis of scientific and methodical literature, own experience of integrating the latest educational technologies and a foreign language in the process of learning of Pharmacology for the formation of modern, fully developed personality of medical specialist.
У представленій статті наведений аналіз даних наукової та методичної літератури і власний досвід інтеграції новітніх освітніх технологій та іноземної мови у процес вивчення фармакології для формування всебічно розвиненої особистості медичного фахівця сучасного рівня. Розглянуті можливі шляхи формування комунікативної, пізнавальної, аналітичної навичок у майбутніх спеціалістів та механізми розвитку процесів самовдосконалення. Наведені приклади застосування іноземної мови в роботі над науковими проектами студентів як однієї з основних передумов якісного формування ключових компетенцій.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor

 
Date 2016-05-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6232
10.11603/me.v0i1.6232
 
Source Medical Education; № 1 (2016)
Медична освіта; № 1 (2016)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6232/5706
 
Coverage





 
Rights ##submission.copyrightStatement##