Запис Детальніше

Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14416/
 
Title Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови
PREPARING FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR USIG INTERACTIVE TECHNOLOGIES AT MATEMATICS LESSONS: PEDAGOGICAL CONDITIONS
 
Creator Руденко, Ніна Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Автором статті розглянуто визначення поняття «педагогічні умови» з позицій сучасних дослідників, що дозволяє виділити положення, важливі для розуміння цього феномену. Проаналізовано праці науковців, присвячених проблемі розробки педагогічних умов організації навчального процесу. Відібрано та обґрунтовано педагогічні умови, які сприяють формуванню готовності майбутніх вчителів початкової школи в умовах коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики, а саме: підвищення рівня методичної обізнаності всіх викладачів коледжу щодо інтерактивних технологій навчання; розширення змісту навчального курикулуму дисципліною за вибором «Інтерактивні технології навчання на уроках математики в початковій
школі»; розвиток дослідницьких умінь студентів у позанавчальній діяльності; посилення змісту педагогічної практики «Пробні уроки» завданнями, які передбачають використання інтерактивних технологій на уроках математики, створення студентами портфоліо інтерактивних уроків
Автором статьи рассмотрено определение понятия «педагогические условия» с позиций отечественных исследователей, что позволяет выделить ряд положений, важных для понимания данного феномена. Проанализированы труды ученых, посвященных проблеме разработки педагогических условий организации учебного процесса. Отобраны, обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия, способствующие формированию готовности будущих учителей начальной школы в условиях колледжа к применению интерактивных технологий на уроках математики в начальной школе, а именно: повышение уровня методической осведомленности всех преподавателей колледжа об интерактивных технологиях обучения; расширение содержания учебного курикулума дисциплиной по выбору «Интерактивные технологии обучения на уроках математики в начальной школе»; развитие исследовательских умений студентов во внеучебной деятельности; усиление содержания педагогической практики «Пробные уроки» заданиями, которые предусматривают
использование интерактивных технологий на уроках математики, создание студентами портфолио интерактивных уроков