Ways of motivation of students - dentists are to the study of the professionally oriented disciplines.
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ways of motivation of students - dentists are to the study of the professionally oriented disciplines.
Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. |
|
Creator |
Hevkalyuk, N. O.; Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
|
|
Subject |
—
— — — — |
|
Description |
The main objective of teaching in medical university is to train professionals capable in terms of health practitioners clinically to think, make decisions quickly, conduct adequate therapeutic measures. Today the educational process should focus on independent individual work of students, so teachers of the department of pediatric dentistry steering effort to ensure that it is rational plan. That is the level of self-learning in the dental clinic and monitor its effectiveness depends largely on the quality of future doctor. In Ternopil State Medical University by I. Horbachevskiy constantly improving technology learning process, motivating students for future practice, can prepare specialist capable in terms of health practitioners effectively use the theoretical knowledge..
Основна мета навчання в медичному університеті полягає в підготовці спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я клінічно мислити, оперативно приймати рішення, проводити адекватні терапевтичні заходи. В даний час навчальний процес повинен орієнтуватись на самостійну індивідуальну роботу студентів, тому викладачі кафедри дитячої стоматології докладають зусиль для того, щоб забезпечити оптимальні умови для її проведення. Позааудиторна робота студента в стоматологічній клініці та контроль її ефективності значною мірою визначають якість підготовки майбутнього лікаря. У Тернопільському державному медичному університеті І. Я. Горбачевського постійно вдосконалюються технології навчального процесу, підвищується мотивація студентів до майбутньої практичної діяльності, покращується підготовка спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я ефективно використовувати набуті теоретичні знання. |
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-05-12
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6353
10.11603/me.v0i1.6353 |
|
Source |
Medical Education; № 1 (2016)
Медична освіта; № 1 (2016) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6353/5817
|
|
Coverage |
—
— — — — — |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|