Запис Детальніше

ASSESSMENT’S OPTIMISATION STUDENTS’ KNOWLEDGE OF THE THEORETICAL MEDICINE ON FUNDAMENTAL DEPARTMENTS IN A CREDIT-TRANSFER SYSTEM

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ASSESSMENT’S OPTIMISATION STUDENTS’ KNOWLEDGE OF THE THEORETICAL MEDICINE ON FUNDAMENTAL DEPARTMENTS IN A CREDIT-TRANSFER SYSTEM
ОПТИМІЗАЦІЯ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ТЕОРЕТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ НА ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ КАФЕДРАХ В УМОВАХ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ
 
Creator Nikolaуeva, O. V.; Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
Shutova, N. A.
 
Subject




 
Description The staff of  D. Alpern Pathological Physiology Department of Kharkiv National Medical University developed and implemented in the educational process the new approach to evaluation of student achievement and identify the level of knowledge at the end of the course. An ordinary exam, which is implemented to the educational process through a new credit transfer system of learning process organisation, was transformed into a “complex landmark exam”.
Колективом кафедри патологічної фізіології ім. Д. О. Альперна  Харківського національного медичного університету розроблено та впроваджено у навчальний процес новий підхід до оцінювання досягнень студентів і виявлення рівня знань наприкінці курсу. Звичайний іспит, який впроваджено у навчальний процес завдяки новій кредитно-трансферній системі організації навчального процесу було трансформовано в “комплексний етапний іспит”.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor

 
Date 2016-05-12
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6359
10.11603/me.v0i1.6359
 
Source Medical Education; № 1 (2016)
Медична освіта; № 1 (2016)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6359/5823
 
Coverage





 
Rights ##submission.copyrightStatement##