Запис Детальніше

Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20945/
 
Title Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів
 
Creator Семенець, С. П.
 
Subject BF Psychology
LB2300 Higher Education
QA Mathematics
 
Description У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово-
теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.
 
Publisher ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2016-02-19
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20945/1/Semenets_kontseptsiya_rozvyvalnogo_navchannya.pdf
Семенець, С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (47). pp. 118-125. ISSN 2304-4470