Запис Детальніше

Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20947/
 
Title Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції
 
Creator Вікарчук, О. І.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Міжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20947/1/%D0%A1%D0%A0%D0%95_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.PDF
Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). pp. 61-67.