Потоковые модели и методы управления очередями на интерфейсах маршрутизаторов транспортных телекоммуникационных сетей
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Симоненко, А. В.
|
|
Date |
2016-05-16T08:05:00Z
2016-05-16T08:05:00Z 2015 |
|
Identifier |
Симоненко, А. В. Потоковые модели и методы управления очередями на интерфейсах маршрутизаторов транспортных телекоммуникационных сетей : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекоммуникационные системы и сети" / А. В. Симоненко ; М-во образования и науки Украины, Харьк. нац. ун-т радиоэлектроники. – Харьков, 2015. – 155 с.
http://hdl.handle.net/123456789/3016 |
|
Description |
У ході розв’язання поставленої наукової задачі у дисертаційній роботі отримані такі нові наукові результати. Отримала подальший розвиток потокова модель управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів транспортних ТКМ, новизна якої полягає в тому, що в ході управління чергами здійснюється оптимальне агрегування та розподіл потоків на підставі порівняння та мініміза-ції розбіжності класів потоків і черг, в які вони направляються, що дозволило в більшості випадків скоротити число підтримуваних черг на інтерфейсі без зни-ження рівня диференціації якості обслуговування. Отримала подальший розви-ток модель управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів активних ме- реж, новизна якої полягає в тому, що в ході обслуговування пакетів врахову-ються характеристики активних процесорів (тип, завантаженість та продуктив-ність), що дозволило забезпечити більш ефективне використання буферного й обчислювального ресурсу маршрутизатора активних мереж. Удосконалено ме-тод управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів транспортних ТКМ, новизна якого полягає в тому, що з його допомогою оптимізується робота інте-рфейсу в ході узгодженого розв’язання задач щодо агрегування потоків, розпо-ділу пакетів по чергах і виділення чергам необхідної пропускної здатності інте-рфейсу, а також задач по залученню та контролю використання активних про-цесорів маршрутизатора.In solving the scientific problem in dissertation the following new scientific re-sults obtained. Further developed the flow-based queue management model at the router interfaces of transport telecommunication networks (TCN), the novelty of which is in the fact that in queue management realized optimal aggregation and flows allocation by comparison and minimization differences of flow classes and queues in which they are sent, allowing in most cases, reduce the number of supported queues on the interface without reducing quality of service differentiation. Further developed the queue management model of router interfaces in active networks which novelty is that during packet service accounted characteristics of active processors (type, utiliza-tion, and performance), allowing the more efficient use of buffer and computational resources of active network routers. Improved the method of queue management on router interfaces of transport TCN, which novelty is that the interface functioning op-timized during the consistent solution of problems regarding flow aggregation, pack-ets distribution in queues and allocation of all necessary interface throughput to queues, as well as problems in participation and control of use the router active pro-cessors. |
|
Language |
uk
|
|
Subject |
мережа
черга управління інтерфейс пакет потік модель метод маршрутизатор оптимальність пропускна здатність network queue management interface packet flow model method router optimality bandwidth |
|
Title |
Потоковые модели и методы управления очередями на интерфейсах маршрутизаторов транспортных телекоммуникационных сетей
|
|
Type |
Abstract
|
|