Запис Детальніше

Науково-методичні засади реалізації змісту програми розвитку дошкільників зі зниженим слухом

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11416/
 
Title Науково-методичні засади реалізації змісту програми розвитку дошкільників зі зниженим слухом
Научно-методические основы реализации содержания программы развития дошкольников со сниженным слухом
Scientific and methodological bases of implementing the development program for hearing-impaired preschools
 
Creator Жук, В.В.
Литвинова, В.В.
Литовченко, С.В.
Максименко, Н.Л.
Таранченко, О.М.
Федоренко, О.Ф.
Шевченко, В.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description У монографії висвітлено науково-теоретичні засади та методичні рекомендації щодо реалізації змісту Програми розвитку дітей дошкільного віку зі зниженим слухом «Стежки у світ» за основними лініями дитячого розвитку на основі компетентнісного підходу. Зміст монографії спрямований на надання практикам науково-методичної допомоги в забезпеченні якісної освіти дітей дошкільного віку з порушеннями слуху, комплексного психолого-педагогічного супроводу.
Монографія адресована викладачам, студентам та слухачам вищих навчальних закладів (загальнопедагогічні спеціальності та спеціальна педагогіка), інститутів післядипломної педагогічної освіти; педагогам дошкільних навчально-виховних закладів для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом, дошкільних відділень спеціальних загальноосвітніх шкіл для глухих дітей та дітей зі зниженим слухом, спеціальних груп для дітей з порушеннями слуху при дошкільних навчально-виховних закладах, дошкільних навчальних закладів з інклюзивною формою навчання, ресурсних, консультаційних, навчально-реабілітаційних центрів для дітей з особливими потребами; батькам дітей з порушеннями слуху; науковцям.
В монографии освещены научно-теоретические основы и методические рекомендации по реализации содержания Программы развития детей дошкольного возраста со сниженным слухом «Дорожки в мир» по основным линиям детского развития на основе компетентностного подхода. Содержание монографии направлено на предоставление практикам научно-методической помощи в обеспечении качественного образования детей дошкольного возраста с нарушениями слуха, комплексного психолого-педагогического сопровождения.Монография адресована преподавателям, студентам и слушателям высших учебных заведений (общепедагогические специальности и специальная педагогика), институтов последипломного педагогического образования; педагогам дошкольных учебно-вховних заведений для глухих детей и детей с пониженным слухом, дошкольных отделений специальных общеобразовательных школ для глухих детей и детей с пониженным слухом, специальных групп для детей с нарушениями слуха при дошкольных учебно-воспитательных заведениях, дошкольных учебных заведений с инклюзивным форме обучения , ресурсных, консультационных, учебно-реабилитационных центров для детей с особыми потребностями; родителям детей с нарушениями слуха ученым.
The monograph focuses on scientific and theoretical bases, as well as on methodological advice about implementing the Development Program for Hearing-Impaired Preschools “Paths into the world”.
The monograph is addressed to university teachers and students (general education science and special needs education); institutions of postgraduate pedagogical education; staff of early educational establishments offering education to deaf and hearing-impaired children; nursery departments at special needs schools for deaf and hearing-impaired children; special needs groups for deaf and hearing-impaired children at educational establishments; inclusive kindergartens; resource centers, consultation centers, teaching and rehabilitation centers for children with special needs; parents of hearing-impaired children; scientists.
 
Publisher Мандрівець
 
Date 2014
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11416/8/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8%20%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%D1%96%20%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC.%20%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%201.pdf
- Жук, В.В. (orcid.org/0000-0001-8183-5250 <http://orcid.org/0000-0001-8183-5250>), Литвинова, В.В., Литовченко, С.В. (orcid.org/0000-0003-0001-4667 <http://orcid.org/0000-0003-0001-4667>), Максименко, Н.Л., Таранченко, О.М. (orcid.org/0000-0002-5908-3475 <http://orcid.org/0000-0002-5908-3475>), Федоренко, О.Ф. (orcid.org/0000-0001-9582-9206 <http://orcid.org/0000-0001-9582-9206>) and Шевченко, В.М. (2014) Scientific and methodological bases of implementing the development program for hearing-impaired preschools Technical Report. Мандрівець, м. Київ, Україна. (Unpublished)