Запис Детальніше

Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20960/
 
Title Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту.
 
Publisher Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20960/1/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%90%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F_2016_%D0%91%D0%B0%D1%80.PDF
Вознюк, О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (86). pp. 111-119.