Як навчання письма впливає на психічне здоров'я учнів початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14464/
|
|
Title |
Як навчання письма впливає на психічне здоров'я учнів початкової школи
Как обучение письму влияет на психическое здоровье учащихся начальной школы As teaching writing affects the mental health of primary school |
|
Creator |
Кочерга, Олександр Васильович
Назарова, Людмила |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Розглянуто деякі особливості психофізіологічних механізмів письма дітей. Показано значення психомоторних механізмів для становлення психічних процесів у дітей під час навчання письму. Вказано на важливість письмових навичок в системі дій спрямованих на покращення загальної чутливості людини для зміцнення її психічного здоров'я.
Рассмотрены некоторые особенности психофизиологических механизмов письма детей. Показано значение психомоторных механизмов для становления психических процессов у детей во время обучения письму. Указано на важность письменных навыков в системе действий, направленных на улучшение общей чувствительности человека для укрепления её психического здоровья. We consider some features of psychophysiological mechanisms of writing children. The importance of psychomotor mechanisms for the development of mental processes in children while teaching writing. Specified on the importance of writing skills in the system of actions aimed at improving the overall sensitivity of man to strengthen her mental health. |
|
Publisher |
Видавництво "Початкова школа"
|
|
Date |
2016-02
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14464/1/O_Kocherga_L_Nazarova_PS_2_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович та Назарова, Людмила (2016) Як навчання письма впливає на психічне здоров'я учнів початкової школи Початкова школа (2). с. 33-37. ISSN 0131-5358 |
|