Запис Детальніше

Використання Веб-квестів у проектуванні самостійної роботи майбутніх вихователів ДНЗ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14454/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/31/
 
Title Використання Веб-квестів у проектуванні самостійної роботи
майбутніх вихователів ДНЗ
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ВЕБ-КВЕСТОВ В ПРОЕКТИРОВАНИИ
САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ БУДУЩИХ ВОСПИТАТЕЛЕЙ ДУЗ
USING WEB-QUESTS IN THE DESIGN OF FUTURE EDUCATORS INDEPENDENT
OF PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS
 
Creator Куземко, Леся Валентинівна
Бондаренко, Тетяна Юріївна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті розглянуто проблему удосконалення професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів шляхом проектування самостійної роботи засобом Веб-квесту. Досліджено сутність і переваги реалізації технології Веб-квестів в освітньому процесі вищого навчального закладу. Обґрунтовано вимоги щодо проектування та оцінювання самостійної роботи засобом Веб-квесту. Наведено приклади застосування Веб-квестів у самостійній роботі студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта».
В статье рассмотрена проблема совершенствования профессиональной подготовки воспитателей дошкольных учебных заведений путем проектирования самостоятельной работы средством Веб-квеста.
Исследована сущность и преимущества реализации технологии Веб-квестов в образовательном процессе ВУЗа. Обоснованы требования к проектированию и оценке самостоятельной работы средством Веб-квеста. Приведены примеры применения Веб-квестов в самостоятельной работе студентов специальности «Дошкольное образование».
The article presents the problem of the professional training of the educators in the preschool educational institute for projection self-work in Web-quest technology. We investigated the essence and benefits of realisation Web-quest technology in the educational process of the higher education institution. Reasonably the requirements of projecting and evaluating self-work for Web-quest technology. The examples of
appication self-work the students of speciality «preschool education».
 
Date 2016-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14454/1/Kuzemko_L_V_Bondarenko_T_U_VVPS_2016.pdf
Куземко, Леся Валентинівна та Бондаренко, Тетяна Юріївна (2016) Використання Веб-квестів у проектуванні самостійної роботи майбутніх вихователів ДНЗ Молодий вчений (4 (31)). с. 541-544. ISSN 2304-5809