Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14467/
2308-5258 |
|
Title |
Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості
|
|
Creator |
Волинець, Катерина Іванівна
Волинець, Юлія Олександрівна Стаднік, Надія Вікторівна |
|
Subject |
Index Copernicus
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу) |
|
Description |
У статті розглянуто теоретичні аспекти проблеми наступності між дошкільною та початковою освітою. Визначено основні напрями забезпечення цієї наступності — зміст, форми і методи навчальної діяльності. Розкрито сутність самореалізації особистості та встановлено вплив на її успішність типу взаємодії педагога і дитини. Доведено, що найбільш сприятливим для успішної самореалізації дитини дошкільного та молодшого шкільного віку є розвивальний тип взаємодії.
|
|
Publisher |
BUDAPEST
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14467/1/NASTUPNISTDO_PO.pdf
Волинець, Катерина Іванівна та Волинець, Юлія Олександрівна та Стаднік, Надія Вікторівна (2016) Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, 40 (4). с. 84-88. ISSN 2308-1996 / 2308-5258 |
|