Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Казакової Наталії Вікторівни на дисертацію Кипиченко Наталії Сергіївни "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14470/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Казакової Наталії Вікторівни на дисертацію Кипиченко Наталії Сергіївни "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики"
Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Казакової Наталії Вікторівни на дисертацію Кипиченко Наталії Сергіївни "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики" Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Казакової Наталії Вікторівни на дисертацію Кипиченко Наталії Сергіївни "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики" |
|
Creator |
Кипиченко, Наталія Сергіївна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики як важливої складової професійної підготовки. У дисертаційній роботі подано результати теоретико-експериментального дослідження формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики, а саме: здійснено аналіз стану дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів; розкрито сутність понять «комунікативна компетентність майбутніх учителів початкової школи», «формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики»; розроблено структуру комунікативної компетентності, що охоплює мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-процесуальний і рефлексивний компоненти; визначено критерії, показники та рівні її сформованості (низький, достатній, середній, високий) майбутніх учителів початкової школи; обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців, до яких віднесено: вдосконалення змісту, форм і методів формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики; мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх фахівців до комунікативної діяльності у процесі педагогічної практики; суб’єкт- суб’єктну педагогічну взаємодію у процесі її формування. Результати експерименту підтвердили ефективність запропонованих педагогічних умов формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школи під час практики. Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики як важливої складової професійної підготовки. У дисертаційній роботі подано результати теоретико-експериментального дослідження формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики, а саме: здійснено аналіз стану дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів; розкрито сутність понять «комунікативна компетентність майбутніх учителів початкової школи», «формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики»; розроблено структуру комунікативної компетентності, що охоплює мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-процесуальний і рефлексивний компоненти; визначено критерії, показники та рівні її сформованості (низький, достатній, середній, високий) майбутніх учителів початкової школи; обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців, до яких віднесено: вдосконалення змісту, форм і методів формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики; мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх фахівців до комунікативної діяльності у процесі педагогічної практики; суб’єкт- суб’єктну педагогічну взаємодію у процесі її формування. Результати експерименту підтвердили ефективність запропонованих педагогічних умов формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школи під час практики. Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики як важливої складової професійної підготовки. У дисертаційній роботі подано результати теоретико-експериментального дослідження формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики, а саме: здійснено аналіз стану дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів; розкрито сутність понять «комунікативна компетентність майбутніх учителів початкової школи», «формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики»; розроблено структуру комунікативної компетентності, що охоплює мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-процесуальний і рефлексивний компоненти; визначено критерії, показники та рівні її сформованості (низький, достатній, середній, високий) майбутніх учителів початкової школи; обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців, до яких віднесено: вдосконалення змісту, форм і методів формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики; мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх фахівців до комунікативної діяльності у процесі педагогічної практики; суб’єкт- суб’єктну педагогічну взаємодію у процесі її формування. Результати експерименту підтвердили ефективність запропонованих педагогічних умов формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школи під час практики. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14470/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Кипиченко, Наталія Сергіївна (2016) Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Казакової Наталії Вікторівни на дисертацію Кипиченко Наталії Сергіївни "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|