Запис Детальніше

Дисертація на тему "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14471/
 
Title Дисертація на тему "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики"
Дисертація на тему "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики"
Дисертація на тему "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики"
 
Creator Кипиченко, Наталія Сергіївна
 
Subject Дисертації
 
Description Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності
майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики як важливої
складової професійної підготовки.
У дисертаційній роботі подано результати теоретико-експериментального
дослідження формування комунікативної компетентності майбутніх учителів
початкової школи у процесі педагогічної практики, а саме: здійснено аналіз стану
дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності вищих
навчальних закладів; розкрито сутність понять «комунікативна компетентність
майбутніх учителів початкової школи», «формування комунікативної
компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної
практики»; розроблено структуру комунікативної компетентності, що охоплює
мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-процесуальний і рефлексивний
компоненти; визначено критерії, показники та рівні її сформованості (низький,
достатній, середній, високий) майбутніх учителів початкової школи; обґрунтовано
та експериментально перевірено педагогічні умови формування комунікативної
компетентності майбутніх фахівців, до яких віднесено: вдосконалення змісту, форм і
методів формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової
школи у процесі педагогічної практики; мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх
фахівців до комунікативної діяльності у процесі педагогічної практики; суб’єкт-
суб’єктну педагогічну взаємодію у процесі її формування.
Результати експерименту підтвердили ефективність запропонованих
педагогічних умов формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців
початкової школи під час практики.
Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності
майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики як важливої
складової професійної підготовки.
У дисертаційній роботі подано результати теоретико-експериментального
дослідження формування комунікативної компетентності майбутніх учителів
початкової школи у процесі педагогічної практики, а саме: здійснено аналіз стану
дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності вищих
навчальних закладів; розкрито сутність понять «комунікативна компетентність
майбутніх учителів початкової школи», «формування комунікативної
компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної
практики»; розроблено структуру комунікативної компетентності, що охоплює
мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-процесуальний і рефлексивний
компоненти; визначено критерії, показники та рівні її сформованості (низький,
достатній, середній, високий) майбутніх учителів початкової школи; обґрунтовано
та експериментально перевірено педагогічні умови формування комунікативної
компетентності майбутніх фахівців, до яких віднесено: вдосконалення змісту, форм і
методів формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової
школи у процесі педагогічної практики; мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх
фахівців до комунікативної діяльності у процесі педагогічної практики; суб’єкт-
суб’єктну педагогічну взаємодію у процесі її формування.
Результати експерименту підтвердили ефективність запропонованих
педагогічних умов формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців
початкової школи під час практики.
Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності
майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики як важливої
складової професійної підготовки.
У дисертаційній роботі подано результати теоретико-експериментального
дослідження формування комунікативної компетентності майбутніх учителів
початкової школи у процесі педагогічної практики, а саме: здійснено аналіз стану
дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності вищих
навчальних закладів; розкрито сутність понять «комунікативна компетентність
майбутніх учителів початкової школи», «формування комунікативної
компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної
практики»; розроблено структуру комунікативної компетентності, що охоплює
мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-процесуальний і рефлексивний
компоненти; визначено критерії, показники та рівні її сформованості (низький,
достатній, середній, високий) майбутніх учителів початкової школи; обґрунтовано
та експериментально перевірено педагогічні умови формування комунікативної
компетентності майбутніх фахівців, до яких віднесено: вдосконалення змісту, форм і
методів формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової
школи у процесі педагогічної практики; мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх
фахівців до комунікативної діяльності у процесі педагогічної практики; суб’єкт-
суб’єктну педагогічну взаємодію у процесі її формування.
Результати експерименту підтвердили ефективність запропонованих
педагогічних умов формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців
початкової школи під час практики.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14471/1/%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80_%D0%9A%D0%B8%D0%BF%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Кипиченко, Наталія Сергіївна (2016) Дисертація на тему "Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.