Запис Детальніше

Застосування активної методичної системи розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/166001/
 
Title Застосування активної методичної системи розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін
Применение активной методической системы развития профессиональной культуры преподавателей специальных дисциплин
The use of the active methodical system of special disciplines teachers professional culture development
 
Creator Михнюк, М.І.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена розкриттю ролі активної методичної системи у розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю. В якості підсистем загальної системи застосовується наставництво, тьюторство, коучинг.
Статья посвящена раскрытию роли активной методической системы в развитии профессиональной культуры преподавателей специальных дисциплин профессионально-технических учебных заведений строительного профиля. В качестве подсистем общей системы применяются наставничество, тьюторство, коучинг.
The article is devoted to the revelation of the role of active methodical system in the development of the professional culture of teachers of special subjects vocational education institutions building profile. As subsystems of the overall system are applied mentoring, tutoring, coaching.
 
Publisher РВВ КГУ
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/166001/1/%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%20%D0%B0%D0%BA%D1%82%20%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%AF%D0%BB%D1%82%D0%B0%2009-2014.pdf
Михнюк, М.І. (2014) The use of the active methodical system of special disciplines teachers professional culture development Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія, 4 (46). pp. 175-180.