Запис Детальніше

Internet as the current means of advertising communications in the XXI century

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Internet as the current means of advertising communications in the XXI century
Интернет как актуальное средство рекламных коммуникаций в ХХІ веке
Інтернет як актуальний засіб рекламних комунікацій у ххі столітті: Web-технології та стилістичні тенденції
 
Creator Pryshchenko, S.
Pryshchenko, М.
 
Subject Internet area; advertising communications; WEB technologies; stylistic tendencies of WEB design; functionality.
7:74.01
Интернет-пространство; рекламные коммуникации; WEB-технологии; стилистические тенденции WEB-дизайна; функциональность.
7:74.01
Інтернет-простір; рекламні комунікації; WEB-технології; стилістичні тенденції WEB-дизайну; функціональність.
7:74.01
 
Description WEB-technologies and stylistic tendencies. Internet is investigated as the current means of advertising communications in today's highly competitive market and the glut of goods and services. The possibilities of WEB-technologies in shaping the image of the company, educational institution, person are considered. Stylistic tendencies of WEB design are characterized depending on the functional purpose the websites and banner ads.
WEB-технологии и стилистические тенденции. Интернет исследован как актуальное средство рекламных коммуникаций в современных условиях жесткой конкуренции и перенасыщения рынка товарами и услугами. Рассмотрены возможности WEB-технологий в формировании имиджа компании, учебного заведения, личности. Стилистические тенденции WEB-дизайна охарактеризованы в зависимости от функционального назначення сайтов и баннерної рекламы.
Інтернет досліджено як актуальний засіб рекламних комунікацій у сучасних умовах жорсткої конкуренції і перенасиченості ринку товарами та послугами. Розглянуто можливості WEB-технологій у формуванні іміджу компанії, навчального закладу, особистості. Стилістичні тенденції WEB-дизайну охарактеризовано залежно від функціонального призначення сайтів і банерної реклами.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-04-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10255
 
Source Теорія та практика дизайну; № 7 (2015); 262-271
Теория и практика дизайна; № 7 (2015); 262-271
Theory and practice of design; № 7 (2015); 262-271
 
Language uk