Запис Детальніше

Вплив темперамента студента на його тривожність

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14487/
60387
 
Title Вплив темперамента студента на його тривожність
INFLUENCE OF STUDENT’S TEMPERAMENT ON HIS ANXIETY
 
Creator Неведомська, Євгенія Олексіївна
Михайловська, Таісія Олексіївна
 
Subject Index Copernicus
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті розкрито поняття «тривожність», зроблено порівняльний аналіз понять «тривожність», «тривога», «страх», проаналізовано наукову літературу з проблеми тривожності.
Об’єкт дослідження – тривожність студента.
Мета – виявлення залежності рівнів тривожності студентів від їхнього темпераменту.
Методи дослідження – аналіз наукової літератури з проблеми дослідження, анкетування студентів, психологічні методи дослідження, математична обробка результатів.
Методики дослідження для встановлення рівнів реактивної та особистісної тривожності студентів за Ч. Д. Спілбергером і визначення їхнього типу темпераменту за Г. Айзенком.
Дослідженням доведено, що рівень тривожності студента залежить від його типу темпераменту. Такі дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу.
Розроблено рекомендації педагогам вищих навчальних закладів щодо оптимізації рівня тривожності студентів.
The article deals with the concept of "anxiety", a comparative analysis of the concepts of "anxiety," "anxiety," "fear," analyzed the scientific literature on the problem of anxiety.
Object of study – student’s anxiety.
The goal – to identify anxiety levels of students depending on their temperament.
Methods of research – analysis of scientific literature on the study, a survey of students, psychological research methods, mathematical processing of results.
Methods of study to establish the levels of reactive and personal anxiety students at Ch. D. Spielberger and determine their type of temperament at H. Eysenck.
The study proved that the level of anxiety of the student depends on the type of temperament. Such data will be useful to teachers in the educational process.
Recommendations teachers of higher educational institutions to optimize the level of anxiety of students.
 
Date 2016-01-15
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14487/1/Nevedomskaya_SY_Journal_3%20%281%29%20%282%29.pdf
Неведомська, Євгенія Олексіївна та Михайловська, Таісія Олексіївна (2016) Вплив темперамента студента на його тривожність Щомісячний науковий журнал «Smart and Young», 1 (3). с. 145-151.