Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14490/
|
|
Title |
Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування
|
|
Creator |
Теряєва, Лариса Анатоліївна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Стаття присвячена особливостям формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування. Ці особливості вказують на те, що, крім здатності бути вчителями музики і методично правильно проводити уроки з цього предмета у школі, майбутні фахівці мають бути готовими до ведення позакласної (свята, концерти, тематичні вечори)або гурткової роботи (хоровий колектив, вокальний ансамбль). Поєднання методичної і фахової складових вказує на взаємозв’язок і взаємозалежність між теоретичною та практичною діяльністю майбутніх учителів музики. Статья посвящена особенностям формирования методической компетентности будущих учителей музыки на занятиях по хоровому дирижированию. Эти особенности указывают на то, что, кроме способности быть учителями музыки и методически правильно проводить уроки по этому предмету в школе, будущие специалисты должны быть готовы к ведению внеклассной работы (праздники, концерты, тематические вечера) или кружка (хоровой коллектив, вокальный ансамбль). Сочетание методической и профессиональной составляющих указывает на взаимосвязь и взаимозависимость между теоретической и практической деятельностью будущих учителей музыки. The article is devoted to the features of formation of methodical competence of future music teachers at the choral conducting classes. These features indicate that besides the ability to be teachers of music and conduct methodically correct music lessons at school, future professionals should be prepared to provide extracurricular activity (festivals, concerts, theme parties) or circle activity (choir, vocal ensemble). The combination of methodical and professional components indicates the interconnection and interdependence between theoretical and practical activities of future music teachers. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2016-04-14
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14490/1/L_Teryayeva_2016_14_04_konf_UK.pdf
Теряєва, Лариса Анатоліївна (2016) Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матер. II Міжнарод. наук.-практ. конф., 14—15 квіт. 2016 р.. с. 701-706. |
|