Запис Детальніше

Як подолати педагогу тривожність студентів?

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14504/
 
Title Як подолати педагогу тривожність студентів?
HOW TO OVERCOME TEACHERS THE ANXIETY OF STUDENTS?
 
Creator Неведомська, Євгенія Олексіївна
Михайловська, Таїсія Олексіївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрито поняття «тривожність», зроблено порівняльний аналіз понять «тривожність», «тривога», «страх», проаналізовано наукову літературу з проблеми тривожності, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідженням доведено, що рівень тривожності студента залежить від його типу темпераменту. Такі дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу. Розроблено рекомендації педагогам вищих навчальних закладів щодо оптимізації рівня тривожності студентів.
The article deals with the concept of "anxiety", a comparative analysis of the concepts of "anxiety," "anxiety," "fear," analyzed the scientific literature on anxiety problems, set goals and objectives of the pilot study disclosed method of the experiment. The study proved that the level of anxiety of the student depends on the type of temperament. Such data will be useful to teachers in the educational process. Recommendations teachers of higher educational institutions to optimize the level of anxiety of students.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка.
 
Date 2016-03-14
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14504/1/%3DNevedomska.pdf
Неведомська, Євгенія Олексіївна та Михайловська, Таїсія Олексіївна (2016) Як подолати педагогу тривожність студентів? Освітологічний дискурс. Фахове електронне наукове видання. – Київський університет імені Бориса Грінченка., 1 (13). с. 131-144. ISSN 2312-5829