Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14511/
|
|
Title |
Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
|
|
Creator |
Соболь, Наталія Віталіївна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті висвітлено сутність поняття «художньо-творча толерантність майбутнього вчителя музики», описано його критерії та показники; охарактеризовано рівні сформованості художньотворчої толерантності майбутнього вчителя музики, визначено методи діагностики рівнів сформованості даного феномену.
В статье освещена сущность понятия «художественно-творческая толерантность будущего учителя музыки»; описаны его критерии и показатели; охарактеризованы уровни сформированности худо- жественно-творческой толерантности будущего учителя музыки; определены методы диагностики уровней сформированности данного феномена. The article highlights the essence of the concept “future music teacher’s artistic tolerance”; describes the main characteristics of criteria and indicators; characterizes the formation levels of future music teacher’s artistic tolerance; defines the diagnostic methods for the formation levels of the following phenomena. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2016-04-14
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14511/1/N_Sobol_2016_14_04_konf_IM.pdf
Соболь, Наталія Віталіївна (2016) Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матер. II Міжнарод. наук.-практ. конф., 14—15 квіт. 2016 р.. с. 692-701. |
|