Запис Детальніше

Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14511/
 
Title Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
 
Creator Соболь, Наталія Віталіївна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті висвітлено сутність поняття «художньо-творча толерантність майбутнього вчителя музики», описано його критерії та показники; охарактеризовано рівні сформованості художньотворчої толерантності майбутнього вчителя музики, визначено методи діагностики рівнів сформованості даного феномену.
В статье освещена сущность понятия «художественно-творческая толерантность будущего учителя музыки»; описаны его критерии и показатели; охарактеризованы уровни сформированности худо-
жественно-творческой толерантности будущего учителя музыки; определены методы диагностики уровней сформированности данного феномена.
The article highlights the essence of the concept “future
music teacher’s artistic tolerance”; describes the main
characteristics of criteria and indicators; characterizes
the formation levels of future music teacher’s artistic tolerance; defines the diagnostic methods for the formation
levels of the following phenomena.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016-04-14
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14511/1/N_Sobol_2016_14_04_konf_IM.pdf
Соболь, Наталія Віталіївна (2016) Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матер. II Міжнарод. наук.-практ. конф., 14—15 квіт. 2016 р.. с. 692-701.