Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14517/
|
|
Title |
Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема
|
|
Creator |
Рахманова, О.К.
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Стаття присвячена темі актуалізації синестетичних основ естетичної свідомості в теорії і художній практиці педагогічної освіти. Виявлено, що на сучасному етапі мистецтво розвивається під дією соціокультурних реалій інформаційного суспільства, яке формується в умовах глобалізації: навчально-технічної революції, експансії масової культури, масштабної ескалації медійних форм, процесів віртуалізації суспільства і культури. Доведено, що основною тенденцією мистецтва є втілення синестезійних ідей в синтезованих художніх об’єктах, заснованих на пріоритеті візуальності, що зумовлює комплекс виражальних засобів.Здійснено спробу науково обґрунтувати мету, завдання та характерні ознаки розвитку синесте- зійності молодших школярів як психолого-педагогічної проблеми мистецької освіти. Статья посвящена теме актуализации синтетических основ эстетического сознания в теории и художественной практике педагогического образования. Выявлено, что на современном этапе искусство развивается под действием социокультурных реалий информационного общества, которое формируется в условиях глобализации: учебно-технической революции, экспансии массовой культуры, масштабной эскалации медийных форм, процессов виртуализации общества и культуры. Доказано, что основной тенденцией искусства является воплощение синестезийных идей в синтезированных художественных объектах, основанных на приоритете визуальности, что приводит комплекс выразительных средств. Предпринята попытка научно обосновать цель, задачи и характерные признаки развития синестезийности младших школьников как психолого-педагогической проблемы художественного образования. The article proves the objectives, goals and characteristic signs of synesthesia development as a psychological and educational problem in artistic education in primary school. It has been detected, that contemporary art development depends on realities of information society that is forming in terms of globalization: training-technical revolution, expansy of popular culture, escalation of media forms, processes virtualization of society and culture. It is proved that the main trend of art is the embodiment of synesthesia ideas in synthesized art objects based on the primacy of the visual, which operates the complex means of expression. It is made an attempt to scientifically justify the purpose, goals and the main features of synesthesia development of junior schoolchildren as psychological and pedagogical problems of arts education. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2016-04-14
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14517/1/O_Rahmanova_2016_14_04_konf_IM.pdf
Рахманова, О.К. (2016) Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матер. II Міжнарод. наук.-практ. конф., 14—15 квіт. 2016 р.. с. 269-279. |
|