Запис Детальніше

Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21049/
 
Title Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст
 
Creator Білюк, І. Л.
 
Subject PE English
 
Description Концепція бренду міста включає ім'я або назву міста, гасло, девіз (слоган), який повинен не просто описати унікальності міста на основі позитивних асоціацій, а "сформувати самі асоціації"
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21049/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf
Білюк, І. Л. (2016) Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. pp. 12-15.