Запис Детальніше

Післядиплoмна освіта дошкільних педагогів у країнах Західної Європи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14523/
 
Title Післядиплoмна освіта дошкільних педагогів у країнах Західної Європи
Postgraduate education of pre-school teachers in Western Europe
Последипломное образование дошкольных педагогов в странах Западной Европы
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті здійснено аналіз післядипломної педагогічної освіти фахівців дошкільної галузі у країнах Західної Європи у контексті характеристики форм та закладів, які надають послуги з підвищення кваліфікації. Автором виокремлено загальні особливості професійної підготовки педагогів в країнах Західної Європи (Франція, Німеччина, Великобританія, які проявляються в уніфікованості та узгодженості співпраці між різними інститутами різних країн на основі дотримання загальноєвропейських вимог професійної підготовки. Представлено основні форми та заклади в яких здійснюються підвищення та здобуття кваліфікації дошкільних педагогів у західноєвропейських країнах. На основі здійсненого аналізу автором визначено загальні та відмінні особливості післядипломної освіти фахівців дошкільної галузі країн Західної Європи післядипломної освіти дошкільних педагогів, які полягають у реалізації концепції «неперервності професійної освіти і зростання», що є спільним для всіх країн. Збереження національних традицій післядипломної освіти дошкільних педагогів у країнах Західної Європи відбувається через особливості способів управління, відмінності у структурі педагогічної освіти тощо
The article is devoted to the problem of preschool teachers’ post-graduate education in Western Europe in the context of the characteristics of the forms and institutions that provide services for improving professional qualification. The author highlighted the common features of professional training of teachers in Western Europe (France, Germany, Great Britain, manifested in the uniformity and consistency of cooperation between different institutions in different countries based on respect for common European requirements of vocational training. The main forms and places in which pre-school teachers’ professional development and qualification in Western European countries are provided. Based on the analysis the author identified common and distinctive features of post-graduate education of specialists of preschool education in Western Europe postgraduate pre-school teachers’ education, which lays in the implementation of the "continuity of the vocational education and growth", the concept that is similar in all countries. National traditions of pre-school teachers postgraduate education in Western Europe are preserved by a special way of management, differences in the structure of teaching, institutions’’ titles etc.
В статье осуществлен анализ последипломного педагогического образования специалистов дошкольного образования в странах Западной Европы в контексте характеристики форм и учреждений, которые предоставляют услуги по повышению квалификации. Автором выделены общие особенности профессиональной подготовки педагогов в странах Западной Европы (Франция, Германия, Великобритания, проявляющиеся в унифицированности и согласованности сотрудничества между различными институтами разных стран на основе соблюдения общеевропейских требований профессиональной подготовки. Представлены основные формы и заведения, в которых осуществляются повышение и получения квалификации дошкольных педагогов в западноевропейских странах. На основе проведенного анализа автором определены общие и отличительные особенности последипломного образования специалистов дошкольного образования стран Западной Европы последипломного образования дошкольных педагогов, которые заключаются в реализации концепции «непрерывности профессионального образования и роста», что является общим для всех стран. Сохранение национальных традиций последипломного образования дошкольных педагогов в странах Западной Европы обеспечивается особенностями способов управления, различиями в структуре педагогического, названиями учреждлений.
 
Publisher Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14523/1/Melnyk_N_PI%20CHELP.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2016) Післядиплoмна освіта дошкільних педагогів у країнах Західної Європи Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», Том ІІ (36). с. 81-91. ISSN 2308-5126