Запис Детальніше

PRESCHOOL TEACHER TRAINING IN IRELAND: EDUCATIONAL POLICY

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14525/
 
Title PRESCHOOL TEACHER TRAINING IN IRELAND: EDUCATIONAL POLICY
Професійна підготовка дошкільних педагогів у Ірландії
Профессиональная подготовка дошкольных педагогов в Ирландии
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Міжнародні
 
Description New requirements for teachers’ training primarily are formed at the national level by the government, which determines the vectors and directions of education degree in the country, offers mechanisms for achieving the objectives and analyzes of the work. That’s why it’s of high importance to start pre-school teachers’ professional training reformation in Ukraine from the changes in educational policy. Ireland’s experience, as the representative of developed European country in this aspect, can be useful and can be regard as the example to follow. The Ireland’s pre-school teacher professional training, its’ development, peculiarities and main traces of educational policy in this aspect is the object of the investigation that forms the aim of this issue.
Нові вимоги до кваліфікації вчителів в першу чергу формуються на національному рівні урядом, яке визначає вектори і напрямки ступеня освіти в країні, пропонує механізми для досягнення цілей і аналіз роботи. Ось чому це велике значення для початку професійної підготовки реформацію вихователів дошкільних установ до України від змін в освітній політиці. Досвід Ірландії, як представник розвиненої європейської країни в цьому аспекті може бути корисним і може бути використовуємо як приклад для наслідування. вчитель дошкільного Ірландії професійна підготовка, її «розвиток, особливості та основні сліди освітньої політики в цьому аспекті є об'єктом дослідження, який формує мету даної статті.
Новые требования к квалификации учителей в первую очередь формируются на национальном уровне правительством, которое определяет векторы и направления степени образования в стране, предлагает механизмы для достижения целей и анализ работы. Вот почему это большое значение для начала профессиональной подготовки реформацию воспитателей дошкольных учреждений к Украине от изменений в образовательной политике. Опыт Ирландии, как представитель развитой европейской страны в этом аспекте может быть полезным и может быть используем в качестве примера для подражания. учитель дошкольного Ирландии профессиональная подготовка, ее «развитие, особенности и основные следы образовательной политики в этом аспекте является объектом исследования, который формирует цель этой статьи.
 
Date 2016-01-18
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14525/1/Melnyk_N_PI_Bratysl.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2016) Професійна підготовка дошкільних педагогів у Ірландії In: Економіка, наука, освіта: інтеграція та синергія, 18-21 січня 2016 року, Братислава.