Запис Детальніше

Відеореклама в брендингу міст

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21088/
 
Title Відеореклама в брендингу міст
 
Creator Білюк, І. Л.
 
Subject PE English
 
Description Стаття присвячена дослідженню відеореклами як ефективного способу брендингу міст. Виділено лексичні засоби аргументації у відеорекламі (числівники, оцінні лексичні одиниці і повтори), які спрощують процес декодування інформації про місто. Пропонуються приклади найуживаніших числівників, що використовуються у популяризації міст, у формуванні та реалізації конкурентного потенціалу міста. Аналізується кореляція зображення та відповідних позитивно-оцінних прикметників у відеорекламі. Розглядаються особливості лексико-синтаксичних повторів, які фокусують та утримують увагу адресата на рекламованому місті. Значну увагу приділено комунікативній стратегії апеляції до емоцій, почуттів адресата, що покликана переконати його у необхідності відвідати відповідне місто. Досліджені особливості прагматичного впливу відеореклами на адресата шляхом апеляції до авторитету, яка передбачає вплив на реципієнтів як на когнітивному, так і на сугестивному рівнях.
 
Publisher Вінниця : ТОВ "фірма "Планер"
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21088/1/%D0%92%D0%86%D0%94%D0%95%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%90%20%D0%92%20%D0%91%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%94%D0%98%D0%9D%D0%93%D0%A3%20%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2.pdf
Білюк, І. Л. (2015) Відеореклама в брендингу міст. Наукові записки Вінницького педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського. Серія : Філологія (мовознавство) (21). pp. 127-133.