Запис Детальніше

Fuzzy entropy of distinguishing air traffic control students risk level during horizontal flight norms violation

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Fuzzy entropy of distinguishing air traffic control students risk level during horizontal flight norms violation
Нечёткая энтропия различения студентами авиационными диспетчерами уровня риска во время нарушения норм горизонтального эшелонирования
Нечітка ентропія розрізнення студентами авіаційними диспетчерами рівня ризику під час порушення норм горизонтального ешелонування
 
Creator Борсук, С. П.; Національний авіаційний університет
 
Subject
UDC 656.7.071.13:656.7.052:519.876.2

УДК 656.7.071.13:656.7.052:519.876.2

УДК 656.7.071.13:656.7.052:519.876.2
 
Description The question of air traffic controller efficient training is always urgent taking into account importanceof their professional education for the flight safety. Traffic controller level estimation is defined withhelp of set of control means that contain group destined for checking his compliance of horizontalplane flight norms. Traffic controller’s attitude about these norms usually is nor checked that leads toorigin of potentially dangerous bifurcation point in case of unpredicted event during the flight. Suchattitude is found with help of fuzzy models, presented as family of membership functions ofcorrespondent linguistic variable with 7-ranks. Fuzzy entropy was used to measure adequacy of suchscale usage. It was found that most notable are best and worst grades that is considered to bemotivation for their reach/avoidance
Учитывая важность профессиональной подготовки авиационного диспетчера для безопасности полётов, постоянно актуальным является вопрос их эффективной профессиональной подготовки. Оценка уровня подготовки авиационного диспетчера определяется рядом контрольных мер, среди которых присутствуют проверяющие его соблюдение норм лётного эшелонирования в горизонтальной плоскости. Отношение диспетчера к этим нормам в основном непроверяется, что вызывает появление потенциально опасной точки бифуркации в случае возникновения чрезвычайной ситуации во время полётов. Такое отношение определяется при помощи нечётких моделей, представленных семейством функций принадлежности соответствующей лингвистической переменной из 7-миранговой размерностью. Для оценки адекватности использования такой шкалы была использована нечёткая энтропия. Установлено, что наиболее заметными являются лучшая и худшая оценки, что рассматривается как мотивация наих достижение/избежание
Враховуючи важливість професійної підготовки авіаційного диспетчера для безпеки польотів, постійно актуальним є питання ефективності професійної їх підготовки. Оцінка рівня підготовки авіаційного диспетчера визначається низкою контрольних заходів, серед яких присутні такі, що перевіряють дотримання ним норм льотного ешелонування у горизонтальній площині. Відношення диспетчера до цих норм здебільшого не перевіряється, що створює потенційно небезпечну точку біфуркації у разі виникнення непередбаченої ситуації під час польотів. Таке відношення визначається за допомогою нечітких моделей, представлених сімейством функцій належності відповідної лінгвістичної змінної із 7-ми ранговою розмірністю. Для оцінки адекватності використання такої шкали було використано нечітку ентропію. Встановлено, що найбільш помітними є найкраща і найгірша оцінка, що розглядається як мотивація на їх досягнення/запобігання
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2016-05-25
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/10303
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 3, № 51 (2015); 14-18
Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 51 (2015); 14-18
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 51 (2015); 14-18
 
Language uk