Запис Детальніше

Формування вмінь читати в першокласників як науково-педагогічна проблема

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14549/
 
Title Формування вмінь читати в першокласників як науково-педагогічна проблема
Формирование умений читать в первоклассников как научно-педагогическая проблема
Forming of abilities to read in first-class boys as a scientific-pedagogical problem
 
Creator Тітова, Олена
Бондаренко, Геннадій Леонідович
 
Subject Всеукраїнські
 
Description У статті ставиться завдання проаналізувати погляди вчених щодо формування вмінь читати в першокласників. Аналіз показав, що розгляд читання як найважливішого засобу одержання інформації, що посідає значне місце в житті сучасної освіченої людини, допомагає їй жити, дозволяє стверджувати, що саме читання є «віконцем у світ», базовою складовою комунікативної і пізнавальної компетентностей, ознайомлення учнів із дитячою літературою як мистецтвом
слова, підготовка їх до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі.
В статье ставится задача проанализировать взгляды ученых по формированию умений читать в первоклассников. Анализ показал, что рассмотрение чтения как важнейшего средства получения информации, занимает значительное место в жизни современного образованного человека, помогает ему жить, позволяет утверждать, что именно чтение является «окном в мир», базовой составляющей коммуникативной и познавательной компетентности, ознакомление учащихся с детской литературой как искусством
слова, подготовка их к систематическому изучению курса литературы в основной школе.
A task to analyse the looks of scientists in relation to forming of abilities to read for first-class boys is put in the article. An analysis rotined that consideration of reading as a major mean of receipt of information which occupies a considerable place in life of modern well-educated man, helps it to live, allows to assert that reading is a «window in the world», by the base constituent of communicative and cognitive kompetentnostey, acquaintance of students with child's literature as art of word, preparation of them to the systematic study of course of literature at basic school.
 
Date 2016-03-06
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14549/1/O_Titova_G_Bondarenko_VNNZEPTPR_21_2016.pdf
Тітова, Олена та Бондаренко, Геннадій Леонідович (2016) Формування вмінь читати в першокласників як науково-педагогічна проблема Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку (21). с. 82-84.