Запис Детальніше

Модель моніторингу рівнів сформованості предметної біологічної компетентності старшокласників профільного ліцею

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/166064/
 
Title Модель моніторингу рівнів сформованості предметної біологічної компетентності старшокласників профільного ліцею
Model for monitoring the formed levels of biological competence of seniors pupils in profiled lyceum
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 37 Education
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description У статті представлено комплексну педагогічну модель моніторингу рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої профільної школи. Запропоновано структурно-функціональну модель, яка складається з двох підсистем, що відтворюють порядок організації моніторингу та структуру предметних біологічних компетентностей. Така цілісність дає змогу осмислити багатовекторність процесу моніторингу. Крім того, обґрунтовано значення внутнішньошкільного моніторингу в сучасній шкільній освіті, здійснюваного за ініціативою самого навчального закладу, що полягає в можливості використання його результатів у межах конкретного навчального закладу з метою поліпшення навчальних досягнень школярів, планування подальшої діяльності школи.
This article presents a comprehensive educational model of monitoring the formed levels of biological competence of senior pupils of profiled school. This structural-functional model consists of two subsystems that reflect the order of organization and structure of monitoring of biological competence. This provides an opportunity to reflect the multi-content of monitoring. In addition, it has been reviewed the value of inside-school monitoring in modern school education carried out at the initiative of the institution hav¬ing the ability to use its results to improve the academic performance of students, scheduling follow-up.
 
Publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/166064/1/%D0%92%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C.PDF
Ващенко, Л.С. (2016) Model for monitoring the formed levels of biological competence of seniors pupils in profiled lyceum Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (20). pp. 253-260.